تشک طبی

g.usefian57@gmail.com 09128920742
چه مارک تشک خوب است؟

چه مارک تشک خوب است؟

چه مارک تشک خوب است؟
اگر سری به بازار بزنید متوجه میشوید که برندهای مختلفی از تشک وجود دارند که هر کدام مدلهای متفاوتی معرفی میکنند . فروشگاه های فروش تشک با توجه به موقعیت قرار گیری آن در سطح شهر و نیاز مشتریان آن محصولات متنوعی را جهت فروش به مشتری نشان میدهند . که هر کدام هم از محاسن آن برند و از مشکلات برندهای دیگر بیان میکنند . که این زمانی است که مشتری سر در گم میشود , چرا که حرفهای ضد و نقیضی از مارکهای مختلف شنیده است .

چه مارک تشک خوب است؟

خوب حالا چطور تشکی انتخاب کنم را که نیاز من را رفع کند؟

شما قبل از خرید تشک بهتر است راجب انواع تشک و تکنولوژی های جدید بیشتر مطلاعه کنید تا به راحتی اقدام به خرید کنید . ما در اینجا سعی میکنیم بیشترین فناوری های روز استفاده شده در تشک ها را به شما معرفی کنیم .

هر مشتری , یک تشک مختص خود را میخواهد . چرا که وزن افراد و نوع خواب هرکسی با فرد دیگری فرق دارد . نمیتوان یک تشک را برای همه تجویز کرد .

مثالی بزنم تا راحت تر متوجه بشوید . فردی را در نظر بگیرید که وزن 60 کیلو و 25 سال دارد و عادت به خواب جای نرم دارد . ما به این فرد تشکهای طبی فنری از نوع متصل و در صورت امکان دارا بودن مموری فوم پیشنهاد میدهیم .

چه مارک تشک خوب است؟

در مثالی دیگر فردی دیگر با 70 سال سن و وزن 75 کیلوگرم تشک را از ما میخواهد که مشکلی برایش حین خواب پیش نیاید . ما به این فرد در ابتدا با پرسیدن بیماری های احتمالی ناحیه کمر و نوع خواب تشکی را معرفی میکنیم که خاصیت طبی داشته باشد . همانطور که میدانید یک فرد با سنین بالا دیگر انعطاف دوران جوانی را ندارد و باید تشکی استفاده کند که زیاد نرم و حالت ارتجاعی نداشته باشد .
شرکت تولیدی کارخانجات تشک افلاک با در نظر گرفتن نیاز مشتریان محصولات خودرا تولید عرضه میکند .

 

چه مارک تشک خوب است؟

چه تشکی برای خرید مناسب است ؟
۱. مسئله‌ای که زوج‌ها باید آن را مد نظر قرار دهند، میزان وزن هر یک از دو طرف است. در صورتی که اختلاف وزن شما و همسرتان بیشتر از ۱۸۰ کیلوگرم باشد. بهتر است به جای استفاده از یک تشک دو نفره از دو تشک تک نفره استفاده کنید.

۲. برای تست راحتی و نرمی تشک صرفا به دست زدن و نشستن اکتفا نکنید و از فروشنده بخواهید تا فضایی برای خوابیدن شما فراهم کند. سعی کنید اطلاعات بیشتری راجع به خصوصیات تشک کسب کنید.

۳. سعی کنید از شرکت‌‌های معتبر تولید کننده خرید کنید تا از گارانتی ارائه شده اطمینان کامل داشته باشید.

۴. در هنگام آزمایش تشک به صدای غژغژ آن توجه کنید این صدا نشانه کیفیت پایین تشک می‌باشد.

۵. در اغلب موارد قیمت بالای برخی محصولات نشانه به کارگیری مواد با کیفیت در آن است.
شرکت تولیدی تشک خوشخواب افلاک با بکارگیری کادری مجرب در خدمت شماست .

سایدبار


کلیه حقوق برای شرکت رهپویان افلاک محفوظ می باشد - طراحی : پنگاش