تشک طبی

g.usefian57@gmail.com 09128920742
تشک طبی آیریک

تشک طبی آیریک

تشک طبی آیریک

تشک طبی آیریک

یکی دیگر از محصولات خوشخواب افلاک تشک آیریک از نوع ارتوپدیک می باشد که هسته مرکزی آن میکرو و فناوری استفاده از فنرهای های میکرو است که به گونه ای طراحی شده اند که هر فنر به میزان فشار واردشده از طرف قسمت های مختلف بدن فرد ، واکنش نشان می دهد و تغییر حالت می دهد لذا این تشک ها براساس اندام و وزن هر شخص قالب و فرم مخصوص به بدن او را گرفته و از این رو تشک های بسیار طبی و راحت می باشد.
از ویژیگی های این تشک ها در مقایسه با تشک های فنری این است که ارتعاش ناشی از غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود.و فشار ا در ستون فقرات و مُهرهای گردن به صفر نزدیک می کند این تکنو لوژی جدید با بهره گیری از سیستم پشتیبانی فنر حالت ارتجاعی تشک رابه نود درصد خنثی کرده و باعث افزایش طول عمر مفید فنرو تشک می شود.از دیگر ویژیگی تشک آیریک عایق حرارتی با لایه ترموفلت اشاره کرد که نقش اساسی در جهت پخش فشار حاصل از بدن در سطح تشک و افزایش طول عمر مفید تشک را دارد.

تشک طبی آیریک
پس از ترکیب هسته مرکزی با لایه ترموفلت هر دو طرف تشک از اسفنج ویژه با چگالی بالا به کاررفته که قابلیت پُرکردن فرو رفتگی و برجستگی های بدن را دارند که این مسئله باعث می شود فشار کمتری از سوی تشک به بدن منتقل شود ودر نتیجه از دردهای عضلانی و گرفتگی ماهیچه ها و آرتروز پیشگیری می کند.
از خصوصیت دیگر تشک مدل آیریک می توان به لایه فوم ریباند با دانسیته ۹۰kg اشاره کرد که موجب تقویت و بهبود کیفیت خواب و استراحت در افراد می شود.
پارچه تشک مدل آیریک از نوع گردبافت که خاصیت پروبیوتیک با تکنولوژی پیوری سیمو purissiom آنتی استرس ،آنتی باکتریال ،آنتی آلرژی و همچنین الیاف نانو تکنولوژی اور کول ever cool و سوآت بلاکر swet Blocker و لایه ضد تعریق و ضد حساسیت به کار برده شده نام برد.
به دلیل مقاومت وکیفیت این تشک وزن های بالا نیز میتوانند به راحتی از این تشک استفاده کنند.
تشک مدل آیریک دارای خروجی های متعدد هوا (کپسول هوا) جهت ایجاد جریان هوای مناسب درون تشک به منظور جلوگیری از تعریق بدن هنگام خواب به میزان قابل توجه.
طبق تجربیات در صورت استفاده بهینه تشکهای آیریک طول عمر ۸تا۱۰ سال دارد،هرچند خوشخواب افلاک این تشک را ۸ گارانتی کرده است.

سایدبار


کلیه حقوق برای شرکت رهپویان افلاک محفوظ می باشد - طراحی : پنگاش