تشک طبی

g.usefian57@gmail.com 09128920742
تشک تمام طبی مدل مانی

تشک تمام طبی مدل مانی

تشک تمام طبی مدل مانی
تشک خوشخواب افلاک مدل مانی از نوع تشک های طبی می باشد که در آن فنر میکروسل بیوریتیمیک به کار رفته به علت تراکم منومرهای بالایی که دارد حالت ارتجاعی فنررا به حدقل می رساند از ویژگی این فنرهامیتوان به چندمورد اشاره کرد:
ویژگی های بیوریتمیک:
*تقویت کانال های ارتباطی داخلی بدن در حین خواب موجب شادابی شما می‌شود.
*میزان استرس شما را در هنگام خواب کاهش می‌دهد.
*به شما برای داشتن احساسی بهتر، کمک می‌نماید.
*به شما کمک می‌کند تا پر انرژی و سرحال از خواب بیدار شوید.
*با بهبود کانال‌های ارتباطی داخلی بدن به تمرکز و تعادل شما کمک می‌کند.
*شرایط عمومی و تعادل فیزیکی بدن را بهبود می‌دهد.
از دیگر متریال تشک مدل مانی عایق حرارتی با لایه ترموفلت اشاره کرد که نقش اساسی در جهت پخش فشار حاصل از بدن در سطح تشک و افزایش طول عمر مفید تشک را دارد.
پس از ترکیب هسته مرکزی با لایه ترموفلت هر دو طرف تشک از فوم پلی پورتان با دانسیته 40kg به کار می رود .
تشک مدل مانی دارای کیفیت قابل قبولی می باشند و گردش خون در هنگام خواب در کل بدن به خوبی انجام می شود و وزن بدن به صورت مساوی برروی تشک تقسیم میگردد، در نتیجه به عضلات و مفاصل فشاری که باعث درد و یا کرختی گردد وارد نمی شود.این فوم ها در اصطلاح سلول باز هستند و با دیگر اجزا در ارتباط می باشند. به همین علت دارای انعطاف پذیری خاص خود هستند که این ویژگی برای فشرده شدن و بازگشتن فوم به حالت اولیه تاثیر گذار است.
در تشک مدل مانی از پارچه سوپر سه لایه گردبافت پنبه ای با الیاف طبیعی به کاررفته است .


الیاف طبیعی چگونه دمای بدن رابر روی تشک حفظ می کنند ؟
الیاف طبیعی مانند دیگر عناصر طبیعت دارای حیات هستند و در شرایط مختلف از خود رفتارهای متفاوتی را نشان می دهند .این الیاف هنگام سرما منقبض می گردند که مانع عبور جریان هوا از میان مولکولهای خود می شوند و با این عمل ایجاد گرما می نمایند. در مقابل به هنگام گرما منبسط شده و این مسئله باعث عبور جریان هوا از میان مولکولهای الیاف میگردد که باعث احساس خنک تری می شوند.
الیاف پنبه رطوبت طبیعی بدن را جذب می نماید و سپس تبخیر می کند . پنبه پیش از آن که مرطوب شود قابلیت جذب رطوبت معادل ۱٫۵ برابر وزن خود را داراست. پنبه رطوبت کافی را در شرایطی که رطوبت هوا کم است جذب و بدین وسیله انعطاف خود راحفظ می نماید.
پارچه های گردبافت پنبه ای در برابر حرارت محیط، بدن را حفاظت می نماید و در تماس با پوست ملایم است .پارچه پنبه ضد آلرژی ضد حساسیت ضد تعریق و خاصیت آنتی استاتیک راداراست و برای افرادی که حساسیت های پوستی دارند بسیار مناسب می باشد، به همین دلیل تشک مدل مانی خوشخواب افلاک از این پارچه در محصول خود به کاربرده است.
تشک مدل مانی ۷ تا ۹سال طول عمر دارد که شرکت خوشخواب افلاک این تشک را ۷ سال گارانتی نموده است.

سایدبار


کلیه حقوق برای شرکت رهپویان افلاک محفوظ می باشد - طراحی : پنگاش